Helpdesk, díjfizetés, előfizetés Hol található az ügyfélszolgálat, mi a telefonszáma? Ügyfélszolgálatunk a 2800 Tatabánya Boróka utca 7. szám alatt található. Ügyfélszolgálati telefonszám (webtárhely, domain-regisztrációs ügyekben): Munkanapokon, 9-17 óráig: +36 30 3591811
Ügyfélszolgálat telefonszám (számlázási ügyekben): Munkanapokon, 9-17 óráig: +36 30 3591034 Mi az ügyfélszolgálat nyitvatartása? Hétfőtől péntekig 9-17 óráig tartunk nyitva, de látogatása előtt kérjük,telefonon jelentkezzen be, hogy megfelelően fogadhassuk.
Mi szükséges az előfizetéshez? Elsősorban a szükséges iratok és információk megléte, domain név regisztráció esetén az igénylőlap(ok), a szükséges mellékletek, illetve az előfizetéssel kapcsolatos kapcsolattartási, számlázási és technikai információk. Az igénylőlap(ok) és mellékletek akár faxon (599-9725), akár e-mailen (info@netkert.hu) eljuttathatóak.
Online megrendelés esetén hogyan lehetséges a szolgáltatás előre történő kifizetése? Online megrendelés esetén a megrendelést visszaigazoljuk, a számlát kiállítjuk és postázzuk a megadott postázási címre, igény esetén a számlát .pdf formátumban is megküldük.
Lehet-e az igénylő és a számlafizető eltérő? Természetesen.
Be lehet-e a díjakat csekken fizetni? Természetesen, de felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a csekken történő befizetéskor az átfutási idő lényegesen hosszabb,ezért kérjük a befizetést igazoló bizonylat másolatát küldjék el részünkre akár faxon (599-9725), akár e-mailen. Érdemes inkább átutalással, vagy készpénzzel rendezni a számlát.
Csak éves díjfizetéssel vehetőek igénybe a szolgáltatások? Nem, de negyedéves díjfizetés kizárólag nettó 20.000 Ft-ot meghaladó összegű rendeléseknél lehetséges, ezesetben negyedévente az éves díj 30%-a fizetendő. Negyedéves díjfizetés kizárólag domain szolgáltatásokat megrendelő előfizetésekhez nem választható.
A későbbiekben megváltoztatható a díjfizetés gyakorisága? Természetesen bármikor lehet kérni a számlázási mód megváltoztatását, amennyiben a negyedéves díjfizetés feltételeinek megfelel.
Történhet-e utólag fizetés? Nem, szolgáltatásaink csak előre történő díjfizetéssel vehetőek igénybe.
Mikortól indul a regisztráció? A regisztrációt a számlaérték beérkezése után tudjuk elindítani.
Visszakérhető-e az adott időszakra befizetett díj abban az esetben, ha a szolgáltatást nem vagy csak részben vesszük igénybe? Csak abban az esetben, ha ez a szolgáltató hibájából történik, lásd díjvisszafizetési garancia.
Milyen rendelkezésre állás garantált? 99%-os rendelkezésre állástbiztosítunk, vagyis éves viszonylatban díjvisszafizetési kötelezettséggel vállaljuk, hogy a fenti időintervallumban szervereink rendeltetésszerűen használhatóak. Amennyiben az esetleges kimaradások meghaladják az 1%-ot, vállaljuk az adott havi díj vagy díjak következő számlán történő jóváírását, igény esetén visszafizetését.
Később módosítható-e az előfizetés? Természetesen, de időszakon belüli módosításért egyszeri 2500 Ft adminisztrációs díj kerül felszámításra.
Hogyan hosszabbítható meg az előfizetés? Az előfizetés lejárta előtt minden esetben felvesszük a kapcsolatot ügyfeleinkkel, az általunk küldött árajánlat elfogadása után a számla kiállításra majd postázásra kerül.
Milyen kedvezmények vehetőek igénybe? 3 éves megrendelés esetén a 3. évre az előfizetést ingyenesen biztosítjuk, vagyis csak az első két év fizetendő. Mennyiségi kedvezmény egyedi feltételekkel vehető igénybe.
|